Khamis, 17 Jun 2010

SEMINGGU YANG LALU....

salam.....
hampir seminggu jgak aku x update blog....
macam berlaku dalam hidup aku dari minggu lepas sehinggalah ke hari ni...17/06/2010..


SABTU(12.06.2010)
macam biasa sabtu keje halfday...pukul 12 tengahari dah balik...maklumlah cuti sekolah tgah berlangsung jadi banyakla tempat yang nak di lawati(p/s: maksud aku kenduri kawin...)
keluar dri ofis pukul 12, sampai umah pukul 12.30 p.m..ambik abah yang aku sayangi coz nak pg kenduri...mula2 tu ingat 2 buah tempat je nak pegi RUPA2NYA 3 tempat!!!!....fuh....dalam hati banyak giler tempat nak pegi, tu pun angah yang btau nak pg 3 tempat....kalau x, x tau pun...
lebih kurang pukul 1.30 p.m, pegi plak kenduri no.2... hampir2 je sampai simpang nak masuk kat tempat kenduri tu, aku bagila signal, mcm biasala...dah bagi signal tentula belokkaannnn???
bila aku pusing je stereng kete aku...tiba2 angah bgtau (teh,apo plak rapat sangat kau nak masuk kat simpang ni...) dengan tiba2 aku terdengar la bunyi mcm kete tu terkena kat....aku pun x tau la nama benda alah tu...kena la kat bawah pintu kete aku tu....hmm...korang pun boleh agaklah apa yang berlakukan...habis kete aku...teruk giler....BENGANG BETUL!!!!!!!!
tapi apa nak buat,memang salah aku jgak...bulan ni kopak la aku...nak pegi repair benda alah tue....

14.06.2010 (ISNIN)
hari isnin tu aku masuk ofis lambat sikit coz.....(aku cite pun bukan nak riak tapi just nak kongsi kat korang perasaan aku yang bercampur baur nie....)
hmm.....angah aku ajak daftar haji.....:)  :)
aku pun pglah...ramai giler plak masa tue....
(yang daftar sama tu...angah n his husband with 2 orang anak dia....aku, my abah, and ayung...7 orang sumenya....)
sekarang ni nak kumpul duit nak pg tanah suci.....hmm..macam yang aku rasa....suka, takut...dan macam2 lagi..
korang doakan aku ye semoga aku sampai kat tanah suci tu...dan doakan aku, rezeki murah untuk sampai ke tempat tu...

16.06.2010-RABU
aku kenal this guy hampir satu tahun....
dia baik...
sayangkan aku....
TAPI.......
ntahla..hati aku bukan untuk dia....
malam tadi, aku telah berterus terang kat dia...dan dia macam x boleh terima dengan apa yang aku cakap kat dia...
TAPI..
aku kena jgak buat keputusan coz aku x nak menipu dia dengan mengatakan yang aku sayang kan dia...
aku buat keputusan ni coz dia dah mula cakap pasal masa depan..dan nak ajak family dia jumpa family aku...
aku x nak terus tipu dia...
just apa yang aku cakap kat dia..yang aku hanya boleh anggap dia sebagai kawan je..dan x lebih dripada tu....
sampai sekarang (waktu aku menulis ni pun still memikirkan...jahat sangat ke aku ni sampai buat keputusan macam tu???)

cuma apa yang mampu aku doakan untuk dia...semoga dia jumpa insan lain yang boleh membahagiakan dia daripada aku yang banyak kelemahan ini....

YA ALLAH KUATKAN LA SEMANGAT KU UNTUK AKU TERUS MENGHARUNGI HIDUP INI..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan