Ahad, 27 Jun 2010

PENGALAMAN BARU......

hai semua....
hampir seminggu aku mendiamkan diri akhirnya aku muncul kembali.... hihihi....
korang sihat ke....aku ok je.....
hari ni aku nak share my feeling rite now.... (chewah...speaking la plak kannn.... :) )
semalam aku telah mengtransformasikan diri aku ni dengan membeli contact lense.....
maybe korang akan cakap...tu je yang nak cite...
mestila....coz aku cuba untuk menukar penampilan diri aku ni....setelah hampir 9 tahun memakai cermin mata...
lamakannn???
:)
perasaan mula nak pakai tu takut jgak....tapi coz aku nak sangat mentransformkan diri aku nie...so aku beranikan diri.....salesboy tu kata kat aku.....`kak, jangan takut x sakit pun`.....
lebih kurang macam tu la....
kelakar plak rasanya... hihihi....

tapi bila dah pakai tu....mula2 tu rasa x selesa... tapi alhamdulillah masuk hari ni ari kedua aku pakai....bolehla..... :)

hmmm....
okla korang...aku just nak cite tu je....
lainkali ada perkembangan terbaru pasal diri aku yang comel ni...aku akan update my beloved blog ni..ok???


wassalam......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan