Khamis, 27 Mei 2010

Pilihan

assalamualaikum.
kali ni aku nak cerita topik yang agak serius sikit....
aku nak korang fikir bersama2 aku tentang PILIHAN....
macam-macam pilihan iaitu, yang baik dan buruk...
maybe topik malam ni agak bosan, tapi tiba2 je aku nak cerita pasal ni...
aku sendiri x tau kenapa..
sampai dalam satu masa aku akan hadapi 2 atau 3 pilihan, yang kadang2 bagi aku sendiri pun x dapat nak buat pilihan...atau bagi jawapan..
sebab aku takut nak buat keputusan coz aku x nak keputusan yang aku akan ambil mungkin akan berkait plak dgan orang sekeliling..
maksud aku bagi ayat diatas, aku x nakla susahkan orang lain...
korang sume pun mesti x nak susahkan orang yang korang sayangkan???

           dah macam bersyarah plak aku nie....
           moral of the story....just nak korang berfikir dgan aku..apa pun pilihan yang akan kita buat yang kecil 
           atau pun yang besar nya kesannya pada kita, kita kenala fikir banyak kali....

mesti korang xnak `pisang berbuah 2 kali` kan????
aku pun x nak macam tu....

ok la.....
apa2 pun apa pun yang kita nak buat ingatla org yang tersayang ok???
             
                     WASSALAM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan