Rabu, 26 Mei 2010

JoDoH........

SALAM.......
       malam nie........rasa nak STORY jiwang sikit???
       boleh x???
       pasal JODOH....
       target nak kawin tahun depan.....
       itu jgak la yang aku ulang kalau org tanya kat aku....

tapi susahla.....
ntahla......

                                                     DOAkan aku berjaya ye......
                                                     ada yang dah ada hint2 nak ajak kawin...
                                                     tapi....

AKU bukannya memilih...
tapi kalau diri dia sendiri pun x lepas inikan plak nak jaga anak bini....


                 AKHIRNYA...apa yang aku boleh katakan.....
                 JODOH ni.kita merancang ALLAH yang menentukan....


AKU cuba buat yang terbaik untuk semua orang....

     INSYALLAH....


                     DOAKAN UNTUK AKU......

okla...
cukup dulu untuk malam ini....
ada umur panjang, aku update lagi blog ni...

SALAM.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan