Jumaat, 12 Julai 2013

SAYA PENGEDAR SHAKLEE DI DAERAH JEMPOL, N.S.D.K.



Yes, saya adalah pengedar sah Shaklee di JEMPOL ( tetapi tidak terhad disini, kerana hampir 90% customer saya adalah mereka dari alam maya, yang mana penghantaran brg2 adalah melalui Poslaju ke seluruh malaysia).
 
Disinilah tempat saya mencoretkan info - info kesihatan yang boleh membantu anda bagi yang ingin mencuba dan mendapatkan suppliment SHAKLEE samaada melalui pos atau COD (Cash On Delivery) disekitar JEMPOL.
 
Anda boleh call/ sms / WhatsApp saya utk membuat pesanan. 
 
SUHAIZA MOHD JANI
013-6356659
 
 
 
 
Apa yang anda perlu tahu,selagi anda membeli dari saya. InsyaAllah saya akan berikan panduan cara makan dan konsultasi percuma berterusan.
 
 

SUHAIZA MOHD JANI
ID 894796
suhaizamohdjani@yahoo.com

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan