Isnin, 16 Julai 2012

HILANG..

assalamualaikum...sudah lama membiarkan blog ini menyepi dari sebarang tulisan...harap kali ini mood untuk menulis 'ada'...tiada apa cerita terbaru dari diri ini...'SAHABAT DUNIA & AKHIRAT ' saya telah pun mendirikan rumahtangga dgan jejaka pilihan hatinya, awal tahun hari tu..semoga kehidupannya yang baru ini akan kekal sehingga akhir zaman (itulah doa saya untuknya...amin).

anak buah saya pun, insyallah akan bertunang akhir tahun nie...dgn orang PULAU PINANG. :)..... semoga semuanya berjalan dgan lancar...

Masih lagi mencari rezeki di tempat yang sama...sudah 6 tahun di sini..ada jgak mencari kerja di tempat lain, tapi mungkin tiada rezeki di tempat lain.sedih....tapi, saya terima dengan apa yang ALLAH dah berikan kepada saya.. :)

Diri masih lagi sendiri....tiada yang dapat mengganti 'dia' yang telah bahagia sekarang..saya cuba untuk kuat, untuk terima seseorg itu dgn seadanya...alhamdulillah, kini sedang mengenal seseorang.....( tapi susahnya untuk percaya....)

RAMADHAN...insyallah 4 hari lagi akan berpuasa..bersyukur sangat masih lagi dapat berpuasa dengan abah tersayang....walaupun dah x semeriah dulu ketika mak ada....semoga mak tenang di sana... (percaya x..kalau teringat kat mak masih lagi boleh menangis..walaupun dah 10 tahun mak meninggal)

CUKUP la dulu untuk coretan saya kali ini...

ASSALAMUALAIKUM.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan